i'm stupid and so are u?

jag får pshykbryt snart, nån rand0m kille i ytterhogdal som chattar med mig och jag fattar inte ett piss av vad han skriver. jag menar likssom "hur mångar har du sysko" jag hoppas att det ska betyda "hur många syskon har du?" för jag svarade ett, ett fint svar fick jag tbx "är det säker har du en sysko" skulle tro att det är nått i stil med "är du säker att du har ett syskon?" ja, jag är nog ganska säker på det? hamnade som svar i hans data. Jag hoppas han förstår mitt simpla språk, lr så blandar jag ihop bokstäverna han skriver. jag har vart för mkt med kungen, för man blir väl som dom man umgås med, right? men nej vad gör jag, sluta driv med svenska kungen martina! slut på snack om detta, dagen har varit pretty super bra. after school åkte jag in till stan och gick med william and tha gang, sen mötte jag moa och vi tog en fika på thörnes sen drog jag upp till handbollsträningen som var hyfsat chill men bra. Drog hem och åt,duschade och kollade på film. Nu ska ja ta mig en funderare om jag ska ha kvar tröjan jag köpte idag lr inte..
hörshej!

haha, jag var galet snygg för ett år sen!



.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0