people change, things go wrong, but just remember life goes on.

daniel adams-ray sjunger nu att hilmen luktar plast på min älskade spotify, hans röst har spelats i nån timme nu. Medans jag lyssnar på awesomemusik städar jag my room, hur det går med städandet borde ni fatta eftersom att ni läser detta just nu, hade jag städat hade ni inte haft nått att läsa och då skulle ni börja göra saker som ingen vill. Det är den ända anledningen att jag inte städar nu, för att ni inte ska skära er. Palla berätta om dagen, det blir bara som i alla inlägg "idag har vart en hyfsat chill dag" osv. Nu har jag en fråga till er, varför läser ni min blogg. känns ganska meningslöst med tanke på att jag inte skriver om något intresannt alls, fast när jag tänker på det är ju jag ganska ball och då blir väl min blogg oxå en gnutta ball? klart den blir!
vad vill ni att jag ska skriva om? barndommen,alergier,ovässade pennor, minnen, livet, batteriladdare, skolan, fotbollen lr strumpor? varken ni lr jag bryr mig så nu ska jag inte slösa bort mitt liv på detta.
hörshej.

älskvärda tider.

you said you hated your life, that nothing was good. but i can't find any reason to hate it. we should be happy that we're breathing here on earth, with all our friends and our lovely family. do you hate life? I love it.

.
Postat av: din enda läsare..?

här kommer mitt svar på din fråga, varför jag läser din blogg:

jo, det är såhär att jag måste läsa den. annars blir du ledsen. men det är inte bara därför, nejdu. jag läser den även för att om jag inte läste den, och du visste om det, då skulle du skriva massa elaka saker om mig. och det vill jag inte. jag håller alltså lite koll på dig genom din blogg. hur smart är inte jag då?

jo, jag vet att du också tycker att jag är smart. du vågar bara inte erkänna det. för om du erkände skulle jag få värsta toppen mega super as bra självförtroende och jag skulle då tycka att jag var mycket bättre än alla andra.

fast iochförsig så tycker jag redan det, jag tillochmed vet det. men jag går inte runt och säger det till alla, typ;

'hej på dig främling, jag är mycket bättre än dig!'

då kanske den skulle känna sig sårad och jag vill inte göra andra människor sårade. då mår jag själv dåligt och det vill jag ju inte göra. jag vill må bra, varken vara sjuk eller förkyld. men ibland blir man ju förkyld, då får man dricka hostmedicin. men jag tycker om hostmedicin, även fast det smakar lakrits. jag tycker inte om lakrits, men hallon-lakrits-skalle är helt okej, fast jag äter bara hallonen. jag brukar äta hallon på sommaren också, det är gott. fast jag tycker mer om jordgubbar, man ska äta socker och glass till jordgubbarna, då blir det som bäst. jag ska äta jordgubbar i sommar, med dig. vi kan ju sitta i bilen och trycka i oss en hel liter på cirkus fyra minuter, sen kan vi dra ner till sportfältet och njuta av att det är störsjöcupen och hela staden kryllar av snygga snälla fina killar.

nu vet du varför jag läser din blogg,

ha de bla,

kexchokla!

2010-11-12 @ 19:56:10



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0