pensionärsjävlar

sitter och kollar på pensionärsjävlar och fy vilka sköna typer, tänk om det skulle va på riktigt. åh vilken dröm. Första skoldagen efter lovet och helt okej faktiskt. började med att bara prata igenom hela h-tiden sen fortsatt vi med att skruva och knepa med el-utag? på no;n. Efter lunch fortsatt vi vidare med so, inte mycket jobb där heller. Gick vidare med matte och jag kan inte ärligt säga att jag gjorde mkt där heller. Åkte hem och gick till tjejgruppen med trevliga b-rudar! Gjorde inte så mkt på kyrkan satt mest och lekte med matildas iphone, hehe.. Drog hem med Elin och satt i ungifär en timma och undrade vad vi skulle baka det slutade med att vi tog lite klass och kollade på "girls just want to have fun" eller jag kollade på den och elin sov, sötunge! Nu kollar jag somsagt på pensionärsjävlar, jag,min familj och min älskade gitarr. Min familj skrattar mer än jag åt det här än vad jag gör. härligt. Imorn har jag utvecklingssamtal och handbollsträning.
hörshej!


oj haha ja glömde att publicera inlägget, nu kollar jag på nått "humor"pogram.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0