life is like a roller coaster, it goes up and down all the time.

holafarolla dear vänner, det blåser som attans utanför mitt fönster och det har nu kommit lite lite snö på marken. åh äntligen, fast den lär ju inte finnas kvar imorn? 06:07 vaknade jag imorse och kunde inte somna om, ingen i huset va vaken så jag satt mig och kollade på tv. För att det inte skulle kännas så himla ensamt så väkte jag far min sen somnade jag tydligen om. vaknade igen vid tio och nu ska jag snart äta frulle med mor min. Sen drar vi till krokom en supersnabbis för att kolla på en jacka sen in till stan en snabbis där med. Senare idag tror jag att aj ska va med moa, mi lajk! nu tillbaks till verkligheten.
hörshej!

jag saknar dig älskade vän-

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0