if I could build a time machine..

åh dom senaste dagarna är julmusik det ända som har snurrat runt på min älskade spotify, det går ju inte annat än att älska musiken. Va ju med Jocke och Coffer idag som sagt, jag och patrik drog och mötte dom på stan sen drog vi till bowlinghallen så vare fullt så vi gick in till stan igen. För er som faktiskt bryr er så vare äckligt kallt! Det finns ingen jävla snö men kallt det vare! Väl inne i stan gick vi typ till bussen och drog hem till oss. Va hemma kanske i en halvtimma sen drog vi och bowlade! åh värsta nostalgikicken, sen hur det gick för mig behöver vi inte gå in på. Drog hem och åt, körde vilda gester med min lite halvgalna familj. Förövrigt har jag nyss kollat på massa bloggar och skrivit om trettiotre personer på fejsbok! Nu ska jag kolla lite på nått matte papper jag skulle börjat med i måndags..
hörshej

sisådär tagen i början på 09.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0