i smell like a boy, and a boy smell like water.

jaha då har jag blivit dränkt i brors parfym, det började med att han tog min cola och ville inte ge tillbaka den. Jag greppade taget om det första bästa att använda som vapen, lumene radiant touch toner blev det. Jag sprutade på han, på avstånd så jag inte skulle åka på däng, då tog han fram sin parfym, från rom. Den är trasig och går lika bra att hälla med, om nu inte har förstått det än så hällde han altså en massa flytande parfym på mig. Allting slutade med att jag fick tillbaka min cola som han skakat lagomt mkt och en hopp i duschen snart. kul att veta vah? jo javet, det mest jag skriver är intresannt.
h e j d å  f o l k!

patrik & martina på den gamla goda tiden.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0