det är dig alla pratar om.

i brist på att skriva nått så kanske ni lär känna mig bättre efter det här inlägget.

* jag är alergisk mot mjölk men det mesta ja äter innehåller mjölk.
* jag har kännt elin sen hon började på dagis, vid tvåårs åldern kanske.
* jag har bara kännt moa i lite mer än två år nu, helt sjukt!
* jag älskar min klass.
* min bror betyder otroligt mkt för mig, även om det inte syns så ofta.
* jag skaffar lätt nytt folk & är inte så blyg av mig.
* jag tycker det känns ganska överskattat att "anlita" nån för att fixa sin blogg.
* jag är mest alltid trött på skolan.
* jag blir alltid facerapad av moa, haha.
* jag pratar på tok för mkt på lektionerna.
* jag har svårt att vara tyst länge.
* jag känner mig jätte taskig om jag inte säger förlåt.
* jag äter/dricker nått som innehåller mjölk varje dag.
* jag tål inte katter men jag har en hemma.
* jag har en katt som har diabetes.
* just nu har jag noll julkänsla.
* jag känner mig ofta blåst.
* jag är faktiskt ganska smart, bara inte så almändbildad.
* jag ska åka och kolla på Johan Alander ikväll.
* jag kollar på glee och väntar på moa nu.
* jag älskar fotboll.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0