born on the same day.

jag fick frågan av min broder "varför bloggar du inte om kodden(vår katt) för?" jag finner ingen andledning i det och jag vet inte om andeldning stavas med lr utan d. Men din önskan är min lag bror, lr hur vare?


mannen katten myten legenden, även kallad knodden. Lite weird namn jag vet, men varken jag lr knodden är normal. Min älskade katt är inte som alla andra katter, ni kommer inte tro mig men han har faktiskt deabetes. troT lr ej men såäre, Han föddes den första februari nittonhundranittiosex, alltså samma dag som mig. pretty coolt, right? vi fick knodden den 11 september 2001, altså samma dag som world trade center rasade. 2001,02,03,04,05,06,07,08,09,10, oj vi har haft han i tio år. Det finns inte så mkt att skriva om han, en livsnjutare skulle man kunna förklara han så simpelt som möjligt. han är helt awesome och ni som inte träffat han vet inte vad ni har gått miste om.
hörs hej!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0