är det inte verkligthet så drömmer jag.

65% sen jävlar kan ja kolla på dh, härligt!
dagen har vart helt lugn körde med yoga på gympan men där brast jag och matilda ihop, det gick inte att va tyst och prata sammtidigt. Fortsatt med spanska och svenska, på bilden drog vi till färgfabriken och kollade runt, inte så rikitgt kul. förövrigt sitter jag och lyssnar på ted gärdestad och förfryser, senare borde jag läsa min bok med tanke på att vi ska vara på 112 imorn, jag är på 34. sen ska ja fara och kolla på min träning oxå, kan ikke va med för jag har förbannat ont i benhinnan, fuck.
hörs ikväll.

you just can't se us anymore, we're nothing for u.

.
Postat av: random

jag läser din blogg varje dag! asså den är grym! du borde

bli storbloggare. så jävla grym brud är du, helt sjuukt. keep it up!



förresten, får jag bli din vän på facebook? (a'

2010-11-23 @ 22:19:44



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0