what we've got is gold.

mattematik och musik är vad som går runt i mitt huvud nu, och om jag ska vara ärlig så har jag inte jobbat mkt alls idag som jag skulle göra. Men några tal har jag gjort och låten tills imorn sitter nu fast i mitt huvud. Om ni inte viste det redan så ska vi ha nått i kyrkan imorn med skolan och alla klasser ska sjunga en låt och sexorna kör på ett luciatåg, men det får ni höra mer om imorn iaf. Idag har vi haft elevensval på skolan och vi(dom som valde idrott) körde först gym i två timmar sen lunch och vidare till curlinghallen för att spela curling. ganska logiskt va? Drog hem efter skolan och fick besök av moa för att plugga, det slutade med att vi gick till våra grannar för att låna havregryn så vi kunde baka. Vi fick låna havregryn och vi bakade chokladbollar, moa drog och jag bosatt mig framför matteboken men datan såg mer lockande ut så den hamnade i mitt knä. Nu ska ja hoppa in i duschen och sen röja upp lite på mitt rum, hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0