091210

holafarolla b-loggen!
ärligt så skämde vi inte ut oss i kyrkan idag, vi gjorde succe! haha närå, men vi dög iaf. Efter kyrkandes for vi till skolan och fikade lite. Drog vidare dagen med son och nu fan är texten klar snart! Efter lunchen firade vi dagen med matteprov och det känns otroligt skönt att vi har spanskaprovet och matteprovet avklarat nu. Dirrekt efter matten drog jag till medecindirekt för att kolla upp mina knän,fötter och benhinnor. Det slutade med en början på benhinninflammation lr vad det heter, inte så jätte skönt. Efter skolan kom Moa och vi åkte sedan hem till henne för att baka, det är nått vi aldrig gör. Verkligen aldrig, och spc inte chokladmuffins. Imorn blire skola som vanligt sen drar jag på stan med moa för att ladda upp inför kvällen när det först blir pizza med laget och kolla på dammatchen, härligare! ännu mer härlig blir kvällen när jag drar till moa för att slagga där sen oxå, grymt! men nu har jag inte så mkt mer att skriva, vi hörs imorn!
pusshej.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0