med röda naglar.

tänke bara berätta för er att jag kör dag fyra idag istälelt för igår för pgv av den där dumma lisatan har jag trott att de har vart den 4de igår och var helt säker på att det var den 5e idag. Allting blev så rörigt efterssom att det skilde en dag på datumet och lisatan. Men sak samma igår var det en helt vanlig dag på skolan, sen drog jag,matilda,emma och ella på stan en snabbis för att sen missa bussen hem. Men efter allt slit kom jag och matilda hem till mig, gick till matilda och gjorde i ordning oss och skelade oss framför webben. Tog bussen till Isabelle och hängde där med grymma brudar hela kvällen. Runt halv 12 kom mor min och hämtade mig, kom hem och slaggade väl nästan på dirren. Planen för dagen är att första springa och lira handboll i lugnvik och sen tror ja att ja ska va med moa. härligt! men anyway snart ska jag väl dra till lugnvik.
hörshej!

snygga bilder med snyggare brudar.

.
Postat av: emilia

Dagens blogglucia är nu slumpad kika in och se ifall det blev du och var med ännu en gång :)

KissN'Hugs<3

2010-12-04 @ 10:20:18
URL: http://diaryframe.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0