andra december.

hejhopp gummisno... näe då blir inte mamma glad.
hej på er folk, hur mår ni? jag mår otroligt bra. Sitter bänkad i soffan i mitt rum i mysigaste kläderna med ljus tända och nu började även julkalendern, efter julkalendern ska jag plugga so och matte trot lr ej men det känns helt okej faktiskt. Senare kommer elin och gör mig sällis med pluggandet. Sen ska jag skriva ett inlägg om mina skaparae(läs mamma och pappa) efterssom att det är dag tre på listan. Men det ska göras sen och inte nu. Efter skolan drog jag,matilda och isabelle på stan. Isabelle droppade medans jag & matilda fortsatt vandra, vandrade runt på stan tills tio i fem kanske då stack vi på ica för matilda skulle köpa pörjölök, haha. For vidare till frösön för att hämta salamin vi säljer med klassen och där drog jag en underbart fin vurpa. Kom hem och åt och nu sitter jag här och skriver ett helt meningslöst inlägg, om ni vill veta så tog kalendern slut nu. hörs sen.
pusshej'

två små bilder från igår.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0