20 är inget bra tal.

jaha det verkar som att jag ska vara tyst en hel skoldag imorn för att förbättra mitt förtroende att jag klarar detta förklarar jag för isabelle att jag kommer nog lyckas och får ett simpelt svar tillbaks som löd något i stil med "myt :')<3" vilken brud asså, nu fick jag hennes fulla stöd oxå. härligt! men om vi ska prata om något annat så kan jag berätta om min dag som förövrigt har varit riktigt bra! Började med idrott på ats, sen upp på skolan för att ha spanska, efter spanskan drog vi på med svenska. Vandrade ner till matan för att få i oss lika käk och sluta där efter, åkte ner till fyrvalla och träffade Anna. Vandrade runt där en stund och fattade mest ingenting, åkte sedan iväg med bussen till torvalla för att kolla på när moa och lisa hade slöjd. Oj så mkt skratt som fälldes i torvallaskolans slöjdsalar, både i trä och slöjd. skönare klass får man ju leta efter! Efter dom hade slutat drog jag och Moa på stan för att inhandla julklappar! Nu jädrar är det snart klart och nästa vecka smäller det. Drog hem till moa och åt så vi blev mätt inför våran pluggtime, det blev dock inte så mkt plugg men ett par kokostoppar lyckades vi åstakomma med. Dom blev goda och ska jag snart kolla på julkalendern, hörs imorn!
min IJ homie hälsar oxå med andra bokstäver för er som inte förstår så kan ni även läsa freddiboii hälsar!
över och ut.

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0