tell me what youre really here for.

imorn drar jag till skolan och det känns riktigt bra faktiskt, något som kanske inte känns lika bra är att vi ska ha läst ut en bok på 286 sidor imorn och jag sitter fast på älskade sida 79. Sen måste jag göra son som jag inte har börjat med, på fredag ska kladden va inne. Matte är oxå något jag måste jobba, men det är lätt det klarar jag. Sen tror jag inte att det va några mer läxor? skulle ha gjort någon sak tills i tisdags på bilden men jag va ju sjuk och jag lever i nuet. Näee mer än 200 sidor som ska läsas till imorn och dom läser sig inte själva hur mkt jag än vill det.
hörshej!

tog mig friheten att fota lite rand0m idag så varför inte visa resultaten för er? Och nej jag försöker inte leka fotograf det är likssom bara en kul sak, fast det hade vart roligare med än bra kamera oxå..


.
Postat av: emilia

Var gärna med i dagens blogglucia!:)

Kanske är det du som kommer stråla i min blogg imorgon?

Kramar<3

2010-12-02 @ 13:15:02
URL: http://diaryframe.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0