livet på en pinne.

allt är på topp och allt känns så bra. På fredag är det julafton, moa har hittat en brasse från ssc på ansitksboken och det finns inget skolarbete alls att tänka på! Dagen började med skottträning i öp hallen, hela tre personer på träningen, go ope! Efter träningen kom Elin och vi försökte att göra lunch, slutade med att vi fick värma bagetter i ugnen som vi för övrigt misslyckades med. Fredrik kom och vi drog vidare för att kolla på ösb.s match, frös halft ihjäl men vi härdade ut hela matchen. Jag och Elin åkte hem till mig för att sedan baka med moa, lr baka och baka vill jag inte påstå men vi smälte choklad iaf. duschat knodden oxå av skäl som inte borde komma ut i internettvärlden,hehe. Drog på träning på kvällen efter att nu ha städat klart mitt rum! Imorn väntas en handledar dag på skolan och en julavslutning på torvalla sisådär vid sex lr nått.
hörs imorn lovers!

efterssom att allt känns så himla bra så bjuder jag på en bild från september!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0