julafton 2010!

så vare snart slut igen och vi får vänta i ett år till.
Men min dag har varit bra och jag är nöjd över det mesta. Började med att jag,mamma och pappa kollade på julkalendern kvart över tio i hopp om att Patrik någonsin skulle vakna, det gjorde han oxå. Vi fikade och öppnade morgon klappar, en posh24 en godis sak och en helt random grundkurs i gitarr fick jag av min familj på morgonen. Vi drog vidare till hägra för att fira jul med släkten. Kollade på kalle anka och allt sånt där, efter kan du vissla johanna kom tomten för att dela ut lite presenter och Wilja blev helt till sig, hon öppnade alla sina paket och vi åt julmat. Efter lite mat i magen så gick vi vidare med julklapps öppning, jag kanske sen vad jag fått för om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mkt av det men livet rullar på ändå. Nu sitter ett gäng i soffan, jag sitter i köket och wilja och wiljam sover. Imorn drar vi hit igen, har ingen aning om vilken tid men det lär väl komma upp något inlägg imorn.
hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0