jag visade mina engekskaskills för en rysk.

hejochhå vad det händer mkt, jag har nyss pratat med en rysk på my fathers telefon. Efterssom att det ringde så svarade jag såklart men innan ja svarade undrade jag vafan pappa gjorde när han döpte kontakten "ryssen ringer" stog det..

martina - hej det är martina.
ryssaen - hello?
martina - ah hello.
ryssen - can i talk to ulf?
martina - nja hes in the showering..
ryssen - oh hes in the showeing?
martina - yess, but i can tell him to call u back?
ryssen - can u say to him to come to scandichotell 10 min earlier?
martina - yess
ryssen - so he can come 11:20?
martina - yess i tell him that.
ryssen - verry good, byee.
martina - byee.

.
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en dagens blogg tävling oss mig! Det skulle vara kul om du ville vara med :-)

Du behöver bara gå in hit: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-lordag.html#comment

Där hittar du mera info och hur du deltar i tävlingen!

Du kan anmäla dig fram till Söndag klockan 17:00!!!



Lycka till och GodJul!

2010-12-05 @ 10:50:07
Postat av: emilia

Dagens Blogg Lucia!

Är nu slumpad, kika in och se ifall det blev du och var gärna med ännu en gång! :)

KissN'Hugs<3

(wish you the best)

2010-12-05 @ 11:08:42
URL: http://diaryframe.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0