i want u back summer.

en två tre fyra fem sex sju gamla Julia tidningar ligger på min säng och slänger lite nostalgi över rummet. övrigt så är jag äckligt trött och me duele la cabeza. Slaggade hos moa i natt lr vad man säger och vi klev så tidigt som nio! klockan nio på morgonen på min första lovdag var jag uppe, crazy! Åkte på stan men tröttnade bokstavligt talat ganska fort så vi drog hem till mig istället och nu kommer Julia tidningarna fram igen för dom tog vi fram och läste lite och sånt, Sen åkte moa hem och jag drog på metropolen. Halv sex tappade jag känseln i min näsa och det var hemskt, jag och frida vandrade till träningen och plötsligt så händer det, jag tappade känseln i min näsa. Vilket liv jag har, helt sjukt. haha. Efter träningen har jag bara sovit och duschat, just nu känns det ganska lockande att däcka framför tvn så jag tror jag görT.
hörshej!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0