första december!


det är helt sjukt vad 2010 har gått fort! det har vart ett helt underbart år, det har gått så otroligt snabbt men otroligt många minnen har skapats. åh nyår förra året, jag,elin & ida satt och garvade läppen av oss när vi kollade på sunes jul.
Skara i januari med moa, drog till gbg och köpte endast en tröja och ett linne. Vandrade i säkert en timme för att hälsa på bert karlsson men vände kanske fem minuter kvar för vi kom på att ingen vågade knacka på lr vad vi skulle säga. Lekte i lekplatsen i skara och blev totalt dödsskrämd och trodde(tror fortfarande) att det var antagligen en död ekorre lr en fullis i ruchkanan.
valborg, när alfred åt så jädrans snabbt! när vi hade på oss hjälmen när vi cyklade.
elins födelsedag åh vilken underbar kväll, kinamat med elin,moa,lisa och felicia. Där satt vi och pratade i fyra timmar, lite smått irriterad blev nog dom som jobbade där med tanke på att dom kom och frågade om vi ville ha efterrätt snart hela tiden och då överdriver jag inte. Det var en underbar kväll och jag glömmer den inte.
storsjön med klassen, sista veckorna där. Började med att vika otroligt många pappersblommor sen drog vi till storsjön, cyklade in i en taggbuske, höll på att bli påkörd och alla brännässlor.
storsjön med vännerna, inte så mkt bad men hur många gånger var vi inte och bara pratade med storsjön? Och när vi skulle cykla till ica lr nått, när vi skulle ta kort på tågrälsen och vi låg där berädd att ta kort och sen ser vi tåget komma. Snacka om adrenalinkick, tur för oss att det inte körde snabbare.
skolavslutningen, oj så mågna tårar men så mycket skratt. usch och fy, jag vill inte gå ut nian.
miokmeme ön, efter att ha kollat på när niorna gled ut ur skolan drog vi ner och köpte subway för att sen ha en underbar stund på miokmeme ön!
karlstad, mästarcupen med brudarna, haha åh vilka filmer jag har därifrån. Gick inte bäst för oss men oj så mkt skratt och glädjetårar som kom fram.
älvsund med elin, störda filmer därifrån. ställde upp mobilen för att film när vi körde argaleken, glömde bort allt och filmade när vi kollade på tv i 30 minuter..
ssc! hej och hå vilka minnen, träffade otroliga personer och det är inget jag ångrar. När cliven skulle låna min cykel men såg att den var för stor & gick därifrån med en ledssen blick. När vi satt på bänken med malta grabzen, när vi tryckte i oss en liter jordgubbar på cirkus 4 minuter, när vi kollade på ledar matchen. argentina, malta, bracilien, mexico åh alla va så söta & snälla. det går inte att beskriva den veckan med ord helt enkelt.
häng vid bk, alla gånger vi hängt vid bk och druckit sockerdricka och ätit fem:- choklad, åh.
yran! borde inte behöva skriva nått för ni fatta väl att det va grymt?
stockholm, vart på bröllop i stockholm och hängt med kusinerna.
timråcup, drog till timrå på dirr efter stockholm, spelade endast en match sen klarade inte min hals av mer men jag ångrar inte en sekund i timrå. har träffat helt obeskrivliga vänner där, borlänges g-rabbar! galet mkt tårar, lite svek här&där men så flippat mkt skratt! aldrig att jag glömmer den resan.
skolan, började i åttan, första året med betyg. Kul att träffa alla igen, härligt att nu får alla se hur retard jag är i skolkatalogen. Drog på fjällvandring med niorna gjorde vi oxå, kunde ju kanske blivit bättre men om sanningen ska fram så tyckte jag det mesta var roligt.


åh ja har så underbara minnen från det här året och jag vill faktiskt inte att det ska ta slut. Har du läst allt det här så tycker jag att du ska ge dig en klapp på axel för jag insåg nu att det va inte så lite text.
hörshej!


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0