dag 17 – mitt favoritminne

oj jädrar vad det här kan bli svårt, jag har så otroligt många minnen som är helt älskvärda. Men jag har ett som jag verkligen aldrig kommer glömma.
28-29 Mars.
det var en helt underbar helg, det började med att jag och moa åkte till bydalen på dagen. Åkte ungifär 2 åk sen blev vi less och satt i värmestugan en stund. Åkte hem och tog otroligt fina bilder i bilen, haha. Sen på kvällen var vi med Lisa och det är en kväll jag aldrig glömmer. Det var även earth hour och vi släkte ner alla lampor och stängde av tvn och datan, en massa ljus tände vi för att sedan sminka oss i mörkret. vi va uppe hela kvällen och gick och la oss vid sex sju tiden på morgonen, det var en otroligt rolig kväll och jag kommer aldrig glömma det. Det var då "molima" komms på. Nu är det andra saker och molima lever kvar i minnena, tjejer jag alltid kommer älska.


.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0