dag 11 – mina syskon.

det blir ju egentligen mitt syskon och inte mina med tanke på att jag bara har en bror. En bror på 17 sommrar som spelar amerikansk fotboll och handboll på sin såkallade fritid. Han är snäll ibland men vi bråkar rätt så ofta åt småsaker. Med tanke på att han är äldre får jag oftast stryck och han får bestämma detmesta men när det kommer till mamma och pappa står dom oftast på min sida. Men annars är han snäll och han kan även försöka vara hjälpsam men jag blir bara sur och blir arg på han.. Jag gillar min bror, vi kan likssom hänga som homies när vi är nånstanns med the family. Så nu vet ni lite om min broder, kul va?

bror förra julen, och han brukar faktiskt inte ha bara linne men nu blev det varmt..

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0