dag 07 – min bästavän.

asså det här med bästavän har förendrats så mkt genom åren, jag har haft en bästavän i hela mitt liv. Elin Sundell vi har hållthop i vått och tort, sen vi började på dagis har vi umgåtts och jag har sjuka minnen med bruden! Men nu betyder inte ordet samma sak alls, förrut var en bästavän en som man aldrig bråkade med och alltid hade kul med,litade på personen till 100 % och nu har mest alla nya "BFFs" efter en vecka, helt sjukt.
Men jag vill ta upp en annan "vän" till mig oxå, ni kan nog gissa rätt. Moa andersson, jag ser inte moa som en vän, haha det låter lite weird men så äre. När jag tänker Moa Andersson då tänker jag inte på en snäll vän utan hon är mer som en syster, jag kan berätta allt för henne och hade inte hon kommit in i mitt liv så hade jag inte mått lika bra som jag gör nu. Finns inte mkt mer att säga än att hon är bäst.
ElinSundell, bästavän.


MoaAndersson, systra mi.

.
Postat av: moa

jag älskar dig min saknade vän! (L)

2010-12-07 @ 21:35:31
URL: http://moooaandersson.blogg.se/



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0