dag 06 – mitt första djur

om inte dammråttor räknas så tror jag att jag fick mitt första djur när jag var sex år, lr mitt och mitt. Det var ju familjen som köpte katten men ändå. Den hetter Frippe och blev döpt efter en liten maskin på programet vintergatan. Om man ska räkna sitt allra egna så kommer jag inte ihåg hur gammal jag var men det var en hamster som hette Molly, hon var inte rolig kan jag säga er. Hon bet allt och alla och var helt craZy! Så jag köpte en ny hamster och gav bort molly till en tjej, min nya hamster hette Kimmie och hon hade jag väl i typ ett år sen har vi ju haft lr har ju fortfarande Knodden, the one and only likssom. allt för mig.
hörshej!

knodden & frippe.


update :  haha ja glömde att han lr hon hette kimmen inte kimmie! (a'

.
Postat av: Anonym

Hette den inte kimmen :'')

2010-12-07 @ 17:01:28



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0