dag 03 – mina föräldrar.

oj oj oj säger jag bara, det här blir lätt!

mamma - min mor heter egentligen rut-marie men kallas för ruttan, hon är nog den ända jag känner som kallas för det. Jag har ingen aning om hur gammal hon är men hon säger helst att hon är runt 25, jag har nog ärvt min kassa humor av mamma tyvärr. Vi kan bråka rätt så mkt men för det mesta så är vi vänner, jag gillar min mamma även fast hon kan vara otroligt störig när hon är trött. Jag kan nog inte med ord beskriva min mamma, varken på humorn lr hur hon tror att hon är 14 och vi ska prata om allt. Idag sa hon en sak till mig som jag blev glad av "du är så klok du min vän" det var snällt tyckte jag. Mamma jobbar på willys och städar upp efter mig,min far och min bror. Det är bra för då ser det inte alltid lika stökigt ut här hemma förrutom på mitt rum, här gillar hon inte att städa bara att damsuga och moppa golvet. Mamma gillar att kolla på såna här "det okända" programen,skratta och såklart mig! Hon gillar inte när det är stökigt hemma lr att tjata. det har jag märkt. Alla som har träffat min mamma har nog råkat ut för hennes humor. Min mamma är bäst och mer behöver jag nog inte säga.

dom tre bilderna jag har på min mor på datan.


pappa - han heter ulf men kallas för uffe, det är han jag har mest intressen med altså typ sporten. Han har varit min fotbollstränare i många år men har nu slutat, följer med och kollar på alla matcher och cuper innom handbollen och fotbollen. Jag måste tyvärr säga att han har oxå en sån där kass humor. Men han är ändå ball, precis som jag. Min pappa är lika bra som min mamma. Jag vet inte hur gammal han är men han är äldre än mamma iaf, han jobbar som långfärds bussare och kör mest till lit, lånt va? haha finns väl inget mer att säga om han egentligen, han är bäst. Han gillar sport fast mig mest, han gillar ikke att va med på kort.

en glad bild på mina päron.
hörs!

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0