2010, u was the best.

helt sjukt att imorn är det ett nytt år, jag kan inte släppa att 2010 är över snart. Bästa året på länge så nu måste 2011 bli minst lika grymt.

10:00 var jag uppe imorse! Åkte på affärn med elin och var för trött för att leva, på tok för tidigt för mig. Idag som sagt är det sista dagen på året och det firar jag med elin och hennes familj ikväll. Om cirkus en och en halv timma drar jag,  elin och moa på gudstjänst. Bara sex kvar att gå på nu sen tänkte jag säga att jag skulel bli helt fri från dom men kom på att då börjar ju själva konfan oxå, Men det är inget som behöver komma upp nu. Hade faktiskt tänkt att göra en sån här årssak som dom flesta bloggarna har gjort, ni fattar va? men det är lite tvekis att den kommer upp idag så kanske imorn,nästa vecka lr aldrig. Men nu ska jag börja fundera på om vad jag kan ha på mig ikväll..
hörs!

stoneface men lite bruna ben hade vi väl iaf?

.



något nanm på personen som skriver?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

blogg?

u go!

Trackback
RSS 2.0